پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

بهترین قالیشویی های تهران

 فرش

صرفه جویی در هزینه با تمیز کردن حرفه ای فرش پس از لکه های متعدد با استخدام یک شرکت قالیشویی یک ایده عالی است! اگرچه ممکن است تعویض کامل آن وسوسه انگیز باشد، اما این می تواند بسیار پرهزینه و زمان بر باشد. این مقاله را بخوانید تا نکاتی در مورد نحوه استخدام یک شرکت قالیشویی مناسب داشته باشید.

 

از هر شرکتی که در نظر دارید بپرسید از چه روشی برای تمیز کردن فرش استفاده می کنند. اگر از یک پاک کننده قابل حمل استفاده کنند، ممکن است کمتر از استفاده از روش استخراج موثر باشد. این بدان معنی است که اگر لکه هایی که در فرش خود دارید به کمک زیادی نیاز دارند، باید با شخص دیگری تماس بگیرید.

 

اکثر شرکت‌های قالیشویی با برقراری تماس تلفنی با افرادی که نمی‌شناسند، به تجارت نمی‌پردازند. بنابراین، در صورت دریافت تماس، به یاد داشته باشید که شرکت را به طور کامل بررسی کنید تا از معتبر بودن آنها مطمئن شوید. به صورت آنلاین نگاه کنید تا ببینید آیا آنها یک وب سایت دارند و آیا توصیه های مشتری لیست شده است یا خیر.

 

زمانی که وقت ملاقات فرا رسید، اتاق حرفه ای قالیشویی خود را به کار بدهید. از سر راه آنها دوری کنید. اگر بچه ها یا حیوانات خانگی در خانه هستند که روی آنها کار می شود، مطمئن شوید که برای وقت ملاقات کاملاً بیرون از خانه هستند. همچنین مطمئن شوید که پس از آن، در صورت توصیه متخصص، از روی فرش‌های تمیز شده باقی نمی‌مانند.

 

پس از تمیز کردن، توصیه های محصول را از قالیشویی بخواهید. آنها می توانند به شما توصیه های ارزشمندی در مورد فرآیندهای روزمره برای مراقبت از فرش شما بدهند. توصیه های تکنسین خود را دنبال کنید تا به فرش های خود کمک کنید بهترین ظاهر خود را حفظ کنند.

 

مرحله اول در استخدام یک قالیشویی این است که نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، شرکت هایی هستند که از طریق بخار تمیز می کنند، برخی دیگر از مواد شیمیایی مرطوب استفاده می کنند و حتی بیشتر از مواد شیمیایی خشک استفاده می کنند. شما باید در مورد هر نوع تحقیق کنید و آن را با بودجه و نیازهای خود بسنجید.

 

اطمینان حاصل کنید که یک شرکت قالیشویی حرفه ای را انتخاب می کنید که دارای گواهینامه باشد، نه فقط یک شرکت وابسته. انتخاب یک شرکت صرفاً به این دلیل که آنها از یک محصول معروف استفاده می کنند لزوماً به این معنی نیست که آنها به آن وابسته هستند. همچنین به این معنی نیست که آنها به درستی آموزش دیده اند. اطمینان حاصل کنید که قبل از استخدام به شرکت های نظافتی دارای گواهینامه مناسب مراجعه کنید.

 

تا جایی که می توانید فرش های خود را جاروبرقی بکشید. این کار از مکیده شدن مقدار زیادی کثیفی و گرد و غبار به فرش شما در صورت خیس شدن جلوگیری می کند. ریختن آب روی فرش شما مشکلی ندارد، تا زمانی که روی آن کثیفی وجود نداشته باشد تا با آن خیس شود.

 

ببینید شرکت چه نوع فرآیند غربالگری برای کارمندانی که استخدام می کند دارد. شرکتی که یک بررسی کامل پیشینه انجام می دهد، اطمینان حاصل می کند که کارمندان آنها به اندازه کافی ایمن هستند که بتوانند در خانه های خصوصی باشند. شما فقط باید شرکت هایی را استخدام کنید که کارمندان خود را بررسی کنند. اگر شرکتی این اطلاعات را ارائه نمی دهد، ادامه دهید.

 

بسیاری از مشاغل قالیشویی تکنسین هایی دارند که سعی می کنند با فروش بالا کار کنند. هنگام تمرین این تاکتیک، آنها قیمت پایینی را برای شما نقل می کنند و سپس شروع به فروش خدمات اضافی زیادی به شما می کنند بدون اینکه به شما بگویند که آنها اضافی هستند. تمرکز بر روی نواحی خاص، درمان‌های نقطه‌ای و محافظ لکه از دیگر مواردی است که در طول خدمات ارائه می‌دهند تا صورت حساب را بالا ببرند.

 برای مشاهده بهترین قالیشویی های تهران میتوانید به سایت برتر تهران مراجعه کنید.

سوال مهمی که باید از هر شرکت قالیشویی بپرسید که اکثر مردم در مطرح کردن آن ناکام هستند این است که آیا آنها مبلمان شما را به عنوان بخشی از هزینه تمیز کردن جابجا می کنند یا خیر. اگر بیایند و آن را جابجا کنند، پس از آن خدمات زیادی از شما دریافت کنند، ممکن است با یک صورت حساب هنگفت روبرو شوید.

 

یک شرکت قالیشویی را انتخاب کنید که دارای ضمانت بازگشت / رضایت باشد. شرکت‌های زیادی وجود دارند که ضمانت‌های عالی را همراه با تبلیغات ارائه می‌دهند. اگر به دنبال شرکتی باشید که اینها را داشته باشد، به شما احساس امنیت می‌دهد که کار عالی انجام می‌دهند یا پول شما را پس می‌دهند.

 

اگر مقداری مایع روی فرشتان ریخت، باید فورا آن را پاک کنید. استفاده از حوله های خشک برای از بین بردن نشت می تواند واقعا کمک کند. اگر مایع به لایه های عمیق تر فرش نرسد، تمیز کردن لکه آسان تر خواهد بود. برای لکه های عمیق تر، ممکن است لازم باشد از بخارشوی استفاده کنید.

 

حتی اگر فرش های شما کثیف به نظر نمی رسند، احتمالاً کثیف هستند. حتی اگر هر روز جاروبرقی بکشید، فرش شما فقط به دلیل ترافیک منظم کثیف می شود و کثیفی در الیاف محبوس می شود. سعی کنید یک حوله سفید درب منزل خود قرار دهید. یک هفته آن را آنجا نگه دارید و ببینید چقدر کثیف می شود. این به شما نشان می دهد که برای تمیز کردن کف خود به یک شرکت قالیشویی حرفه ای نیاز دارید.

 

اطمینان حاصل کنید که پس از تمیز کردن فرش، آن را به بهترین شکل ممکن خشک کنید. رطوبتی که به فرش شما نفوذ می کند می تواند جمع شود و در نهایت منجر به کپک زدن و کپک زدن شود. این کار نه تنها باعث خراب شدن فرش شما می شود، بلکه اگر بچه ها یا حیوانات خانگی در مجاورت خود داشته باشید ناامن است.

 

هنگامی که به دنبال استخدام مشاغل قالیشویی بالقوه هستید، سعی کنید نظرات مشتریان آنلاین را بررسی کنید. شما می توانید بینش ارزشمندی در مورد بسیاری از پاک کننده های محلی به دست آورید. بسیاری از سایت‌های بررسی به مشتریان اجازه می‌دهند تجربیات خود را با شرکت‌های خاص پست کنند. این روش به اشتراک گذاری اطلاعات می تواند توصیه ها یا هشدارهایی را برای جلوگیری از شرکت های خاص به شما ارائه دهد. کسانی که نظرات بهتری دارند واقعاً می توانند جستجوی شما را محدود کنند.

 

از هر شرکتی که فکر می کنید ممکن است استخدام کنید بپرسید چه چیزی آنها را بهتر از سایر گزینه های موجود برای شما می کند. آنها باید بتوانند پاسخی مطمئن به شما ارائه دهند که توسط یک لیست مرجع قوی پشتیبانی می شود. قبل از استخدام شرکت خاصی که دوست دارید، مراجع آنها را دوباره بررسی کنید.

 فرش

از شرکت قالیشویی خود بپرسید که آیا بعد از شامپو کردن فرش شما از ابزار نظافت استفاده می کنند یا خیر. ابزار نظافت تا حدودی مانند چنگک عمل می کند. می تواند فرش های شما را دوباره کرک کند و به آنها اجازه می دهد سریعتر خشک شوند. این به بهینه‌سازی ظاهر فرش‌های تمیز شما کمک می‌کند و به این معنی است که باید زمان کمتری را صرف اجتناب از پا گذاشتن روی فرش خیس کنید.

 

گاهی اوقات متخصصان می دانند چه چیزی بهترین است! به جای اینکه سعی کنید با یک فرش آسیب دیده دست و پنجه نرم کنید یا برای جلوگیری از ایجاد آشفتگی نیاز به نوک پا در خانه داشته باشید، با یک شرکت قالیشویی تماس بگیرید. آنها می توانند به شما توصیه کنند که چگونه میزان لکه ها را در آینده کاهش دهید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.