پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

اتوگالری های تهران

 ماشین

آیا برای خرید ماشین جدید مشکل دارید؟ نگران نباشید، شما تنها کسی نیستید که مشکل دارید. بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا زمانی که مجبور به خرید خودرو هستند، همین روند دشوار را طی می کنند. خوشبختانه شما یک مزیت دارید. شما این مقاله را دارید که نکاتی برای خرید خودرو دارد که فرآیند خرید را آسان تر می کند .

 

شما باید فرآیند خرید خودرو را بسیار جدی بگیرید. بسیاری از مردم آنقدر از دورنمای خرید خودرو خوشحال هستند که به جدیت این کار فکر نمی کنند. خرید یک ماشین یک سرمایه گذاری مالی جدی است و شما باید تمام تلاش خود را برای کسب و کار خود انجام دهید .

 

همیشه از فروشنده بپرسید که آیا حاضر است به شما اجازه تست رانندگی را بدهد یا خیر. در حالی که برخی از فروشندگان خصوصی ممکن است به شما شانس انجام تست درایو را ندهند، بسیاری از آنها وجود دارند. شما باید سعی کنید معامله خود را با کسی انجام دهید که به شما اجازه می دهد ببینید ماشین چگونه کار می کند .

 

حتی قبل از اینکه به نمایندگی بروید خرید کنید. اگر مدتی را در وب‌سایت‌های نمایندگی‌های محلی صرف می‌کنید، می‌توانید درباره مشوق‌های ارائه شده اطلاعات کسب کنید. اگر می‌دانید یکی از نمایندگی‌ها چه چیزی را ارائه می‌کند، می‌توانید از آن به عنوان نقطه مذاکره استفاده کنید و ممکن است بتوانید معامله بهتری داشته باشید .

 

اجازه ندهید کسی شما را برای خریدی که ممکن است برای شما مناسب نباشد بترساند. درگیر جملاتی مانند "اگر بعداً بخواهید آن را بخرید، از بین می رود" نیفتید. این نوع اظهارات معمولاً برای ترغیب شما به خرید فوراً ساخته می شوند .

 

هنگام مذاکره، قیمت کلی باید مهمتر از قیمت ماهانه باشد. فروشندگان هر کاری و هر کاری انجام می دهند تا آن قیمت ماهانه را به شما برسانند، حتی اگر این به این معنی باشد که شما را با هزینه ها و سود بیشتر در طول سال ها سرکوب کنند. در عوض باید بر روی مذاکره بهترین معامله در مورد قیمت کلی خودرو و تامین مالی که دریافت می کنید تمرکز کنید. سپس، می توانید در مورد شرایط مذاکره کنید .

 

قبل از اینکه به یک نمایندگی خودرو بروید، بودجه خود را مستقیم دریافت کنید. بدون توجه به آنچه فروشنده خودرو می گوید، هرگز از حداکثر مقدار این بودجه تجاوز نکنید. شما باید پرداخت ها را روی وسیله نقلیه انجام دهید، نه فروشنده .

 

یک ماشین را رد نکنید زیرا فاقد ویژگی های خاصی است که شما می خواهید. به عنوان مثال، اگر سیستم صوتی ماشین را دوست ندارید، همیشه می توان آن را تغییر داد. به سختی می توان خودرویی را پیدا کرد که همه چیز را دقیقاً همانطور که می خواهید داشته باشد. فقط ذهن خود را باز نگه دارید و به یاد داشته باشید که وقتی ماشین مال شما شد می توانید این تغییرات را ایجاد کنید !

 برای مشاهده بهترین اتوگالری های تهران میتوانید به سایت برتر تهران مراجعه کنید.

حتما وقت بگذارید. حتی اگر واقعاً برای خرید ماشین هیجان زده هستید، تمام نشوید و آن را در همان روز بخرید. اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام کاری که ممکن است در نهایت پشیمان شوید، برای تحقیق در مورد ایمنی، تعمیرات و سایر عوامل وقت گذاشته اید .

 

بدانید که ممکن است ماشین مناسبی برای خود پیدا نکنید. وسایل نقلیه موجود در محدوده قیمت شما ممکن است تمام گزینه های مورد نظر شما را نداشته باشند، یا ممکن است نتوانید چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. عدم انتخاب ویژگی های بیهوده به تجربه رانندگی شما لطمه ای وارد نمی کند .

 

قبل از خرید ماشین خود با دوستان و همسایگان خود صحبت کنید. از تجربه آنها در نمایندگی های مختلف بپرسید و فقط به نمایندگی هایی مراجعه کنید که چیزهای مثبتی در مورد آنها می شنوید. این می تواند در حین خرید شما را از دردسرهای زیادی نجات دهد و تجربه خرید ماشین شما را بسیار لذت بخش تر کند .

 

هرگز بر اساس مبلغی که می خواهید ماهیانه بپردازید، برای خرید خودرو اقدام نکنید. اکثر فروشندگان خودرو سعی می کنند به شما کمک کنند تا با پرداخت ماهانه خرید کنید. این بدان معناست که آنها می توانند شما را سوار ماشینی کنند که آن چیزی که شما می خواهید نیست، با گفتن اینکه این همان چیزی است که شما می توانید بخرید. تنها کسی که برنده می شود نمایندگی است .

 

اگر دوستان یا خانواده ای در منطقه خود ندارید تا از آنها راهنمایی بخواهید، وب سایت Better Business Bureau را بررسی کنید تا بدانید که فروشندگان در منطقه شما چگونه با مشتریان برخورد می کنند. این به شما این امکان را می دهد که حداقل کسانی که شکایات زیادی دارند را از لیست گزینه های خود حذف کنید .

 ماشین

خودتان را به یک مدل یا مدل گره ندهید، بلکه از باز کردن خود به روی تک تک خودروها نیز اجتناب کنید. شما باید با انعطاف پذیری هدف گرا وارد یک نمایندگی شوید. این بدان معنی است که شما باید از قبل در مورد دو یا سه اتومبیل تحقیق کنید و سپس مایل باشید که بر اساس بهترین مذاکره بین آنها جابجا شوید .

 

به تمام چاپ های ظریف در اوراق مالی خود نگاه کنید. فقط به این دلیل که پرداخت ماهیانه شما کمتر است به این معنی نیست که ماشین را با قیمت کمتری دریافت می کنید. این فقط می تواند راهی باشد که شما را وادار به خرید ماشین با قیمت اصلی کند تا فروشنده بتواند کل مبلغ کمیسیونی را که برای کسب درآمد تعیین کرده است نگه دارد .

 

هنگامی که لیست خود را به چند مدل محدود کردید، به یک تست رانندگی طولانی بروید. ماشین ها را به معنای واقعی کلمه روی هر سطحی که قصد رانندگی با آن ها را دارید تست کنید. آن را در بزرگراه، خیابان‌های شهر ببرید، آن را در یک پارکینگ شلوغ مرکز خرید پارک کنید، آن را به مدرسه، محل کار و خانه‌تان برسانید. این تنها راه برای شناخت واقعی آنچه ارائه می دهد است .

 

ماشین تازه خریداری شده خود را فورا نزد مکانیک ببرید. تقریباً در هر ایالت به شما امکان می دهد یک وسیله نقلیه را ظرف 24 ساعت پس از خرید آن برگردانید، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که وسیله نقلیه دچار مشکلات عمده ای نیست که خودتان متوجه آن نشده اید. تقریباً هر مکانیکی خوشحال می شود که برای مشتری به ماشین نگاه کند .

 

از سایت‌های آنلاین مانند kbb.com استفاده کنید تا به شما در تعیین قیمت منصفانه برای هر خودروی دست دومی که قصد خرید آن را دارید کمک کند. این سایت ها به شما امکان می دهند تمام اطلاعات مربوط به یک وسیله نقلیه، از جمله، سال، مدل، گزینه ها و شرایط را وارد کنید. سپس قیمت مناسبی برای وسیله نقلیه مورد نظر به شما ارائه می کنند. به این ترتیب شما محدوده قیمت تقریبی وسیله نقلیه مورد نظر خود را می دانید و می توانید بر این اساس مذاکره کنید .

 

اکنون که نکات را دیدید، خرید خودروی خود کمی آسان تر است. ممکن است شما با همان مشکل خرید خودرو شروع کرده باشید که دیگران معمولاً آن را تجربه می کنند، اما اکنون همه چیز متفاوت خواهد بود. اگر از این نکات استفاده کنید، می‌توانید به هر نمایندگی بروید و خودروی مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.