جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

ماشین

 ماشین

برخی از مردم عاشق ماشین هستند و چیزهای زیادی در مورد آنها می دانند. دیگران احساس می کنند کاملاً در مورد وسایل نقلیه و قیمت ها بی اطلاع هستند. اگر دومی بیشتر شبیه شما به نظر می رسد، شما خوش شانس هستید! نکات و ایده ها را بخوانید .

 

هنگام خرید ماشین هرگز و هرگز از تست رانندگی غافل نشوید. شما باید پشت فرمان آن ماشین بنشینید و قبل از خرید آن احساس کنید. مطمئن شوید که انواع شرایط رانندگی از جمله خیابان های سطحی و رانندگی بین ایالتی را امتحان کرده اید. فراموش نکنید که سعی کنید آن را به یک فضای پارکینگ در یک مرکز خرید بکشید .

 

محدودیت های خود را بشناسید قبل از شروع خرید ماشین یا کامیون بعدی خود، تصمیم بگیرید که چقدر توانایی پرداخت را دارید و به آن پایبند باشید. فراموش نکنید که سود را در محاسبات خود لحاظ کنید. می توانید انتظار داشته باشید که حدود 20 درصد را نیز به عنوان پیش پرداخت بپردازید، پس آماده باشید .

 

اگر به دنبال خودروی دست دوم هستید، یک راه عالی برای تشخیص درست بودن سرعت سنج این است که به پدال های گاز و ترمز نگاه کنید. اگر کسی بگوید ماشین 30000 مایل روی آن است و ترمز و پدال گاز فرسوده شده اند، نشانه خوبی است که کیلومترشمار به عقب برگشته است .

 

قبل از اینکه برای دیدن یک ماشین جدید وارد شوید، مطمئن شوید که به طور کامل در مورد ارزش معاملات مناسب ماشین فعلی خود تحقیق کرده اید. در واقع، چرا قبل از خرید سعی نکنید ابتدا خودتان آن را بفروشید. در هر صورت، اگر بدانید واقعاً چه ارزشی دارد، از وسیله نقلیه خود سود بیشتری خواهید برد .

 

قبل از خرید ماشین روی امتیاز اعتباری خود کار کنید. امتیاز اعتباری بد به معنای کارمزد بهره بالاتر است. که منجر به افزایش قبض ماهیانه خودرو می شود. و در برخی موارد، این امر باعث افزایش حق بیمه برای بیمه خودرو می شود. اعتبار خود را مرتب کنید تا در طول عمر وام خودرو خود درگیر کارمزدهای بالا نباشید .

 

یک نکته مهم که باید در نظر داشته باشید میانگین کلی ارزش خودروها در کشور شما است. با دانستن ارزش کلی، می توانید ببینید که آیا خودرویی که در آن خرید می کنید بیش از حد شارژ می شود یا خیر. اگر احساس می‌کنید همه قیمت‌های آن‌ها خیلی بالاست، به سادگی به سراغ قیمت بعدی بروید .

 

برای اطمینان از اینکه فرآیند خرید خودروی شما بهترین انتخاب ممکن را برای شما و خانواده شما به ارمغان می آورد. به دقت در مورد عادات رانندگی و سبک زندگی خود فکر کنید. در نظر گرفتن عمدی نوع استفاده از وسیله نقلیه به شما در انتخاب مناسب کمک می کند. در نظر نگرفتن عواملی مانند بهره وری سوخت یا ظرفیت حمل و نقل هنگام خرید می تواند باعث شود چیزی بخرید که در نهایت برای نیازهای روزانه شما غیرعملی باشد .

 

هر زمان که یک وسیله نقلیه دارای گواهینامه قبلی خریداری می‌کنید، سعی کنید سیاست بازپرداخت یا حتی وجود آن را پیدا کنید. اگر این کار را انجام می‌دهد، مطمئن شوید که متوجه شده‌اید چقدر طول می‌کشد و آیا هزینه‌های ثبت نام و گواهینامه به همراه مالیات فروش خودرو بازپرداخت می‌شود یا خیر .

 

خودتان را به یک مدل یا مدل گره ندهید، بلکه از باز کردن خود به روی تک تک خودروها نیز اجتناب کنید. شما باید با انعطاف پذیری هدف گرا وارد یک نمایندگی شوید. این بدان معنی است که شما باید از قبل در مورد دو یا سه اتومبیل تحقیق کنید و سپس مایل باشید که بر اساس بهترین مذاکره بین آنها جابجا شوید .

 

هنگام محاسبه هزینه یک وسیله نقلیه، مصرف سوخت را در نظر بگیرید. زمانی که پرداخت‌های ماهانه خودروی خود را تعیین می‌کنید، بر اساس مصرف سوخت خودرو، مشخص کنید که هر ماه چقدر برای بنزین پرداخت می‌کنید. یک خودروی با مصرف سوخت گران‌تر و یک دستگاه گازسوز ارزان‌تر ممکن است هر ماه پس از محاسبه مبلغی که برای بنزین خرج می‌کنید، به همان میزان از جیب شما خرج کند .

 برای خرید ماشین ابتدا باید نمایشگاهی را پیدا کنید که قیمت مناسب تری داشته باشد.برای پیدا کردن به صرفه ترین نمایشگاه تهران میتوانید به سایت برتر تهران مراجعه کنید.

اگر خانم هستید هنگام خرید ماشین بیشتر مراقب باشید. واقعیت غم انگیز این است که برخی از فروشندگان بر این باورند که زنان خریداران ناآگاهی هستند و سعی می کنند از مزیت استفاده کنند. خودتان را با تحقیق در مورد قیمت‌ها قبل از موعد آماده کنید و اگر فروشنده‌تان متواضع به نظر می‌رسد، از کنار رفتن نترسید .

 

با شرکت بیمه خود صحبت کنید تا بتوانید برآوردی از وسیله نقلیه ای که قصد خرید آن را دارید به دست آورید. ممکن است متوجه شوید که واقعاً نمی توانید افزایش حق بیمه خود را تحمل کنید. خودرویی را انتخاب کنید که قیمت و نرخ بیمه را متعادل کند .

 

اگر قصد خرید خودروی دست دوم را دارید، ممکن است بخواهید عضویت AAA را خریداری کنید. هنگام خرید یک وسیله نقلیه دست دوم کمی ناشناخته وجود دارد. اگر عضویت AAA دارید، اگر مشکلی داشتید می آیند و به شما کمک می کنند. آنها حتی ماشین شما را به صورت رایگان یدک می کشند تا آن را تعمیر کنند .

 

مسافت پیموده شده سالانه را که رانندگی می کنید محاسبه کنید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا باید یک وسیله نقلیه اجاره کنید یا یک وسیله نقلیه را به طور کامل خریداری کنید. اگر به طور معمول کمتر از 1000 مایل در ماه رانندگی می کنید، باید اجاره نامه را در نظر بگیرید. یک خودروی اجاره ای معمولاً نسبت به خودرویی که به طور کامل خریداری می شود، پرداخت کمتری دارد .

 

باشگاه های خرید خودرو یک راه عالی برای کاهش هزینه ها و در عین حال اجتناب از نمایندگی است. این یکی از روش‌هایی است که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه هیچ فروشنده‌ای از گردن شما نفس بکشد، یک ماشین عالی با قیمت پایین بخرید. می‌توانید درباره باشگاه‌هایی که به صورت آنلاین در دسترس شما هستند اطلاعات بیشتری کسب کنید .

 ماشین

بدانید که پرداخت کمتر به معنای کاهش قیمت خودرو نیست. تقریباً با کاهش نرخ بهره و تمدید مدت وام، تقریباً به هر پرداختی می توان رسید. اگر بتوانید واجد شرایط کاهش نرخ بهره با یک قیمت باشید، مطمئناً می توانید از قیمت کلی پایین تری برای خودرو برخوردار شوید. تمدید شرایط پرداخت فقط شما را ملزم به پرداخت طولانی‌تر می‌کند، و هیچ کمکی به کاهش مبلغی که واقعاً از جیب خود می‌پردازید را کاهش نمی‌دهد .

 

دیگر لازم نیست بترسید. شما می دانید برای خرید یک ماشین با مغزتان چه چیزی لازم است. زمانی که قیمت مناسبی برای یک خودرو پرداخت می کنید، هنگام رانندگی با آن احساس رضایت و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. شروع به خرید کنید و لذت ببرید !

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.