پنجشنبه ۲۴ اسفند ۰۲

بهترین مشاور املاک های تهران کدامند

 املاک

در این دوران رکود، چالش های بی شماری برای گرفتن وام مسکن وجود دارد. نکته این است که احتمالا بهترین زمان برای خرید نیز هست، پس معطل نشوید. این مقاله را بخوانید تا ایده های خوبی در مورد اینکه چگونه می توانید خانه مورد نظر خود را با قیمتی که می خواهید بدست آورید، به دست آورید.

 

وقتی وارد عرصه خرید ملک می شوید، مراقب وام مسکن با پرداخت بادکنکی باشید. پرداخت های بالون به طور شگفت انگیزی پرداخت های بزرگی هستند که صاحب وام مسکن باید در پایان مدت وام انجام دهد. آنها از نظر اخلاقی مشکوک هستند و معمولاً نشان می دهند که ارائه دهنده وام بی وجدان است. وقتی پرداخت های بالونی را شناسایی می کنید، دور بمانید!

 

هنگامی که به یک آگهی در مورد یک خانه یا ملک پاسخ می دهید، سوالات زیادی بپرسید. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مطالبی را به گونه‌ای بیان کنند که ممکن است شما را وادار به فکر کردن به یک چیز کند، در حالی که چیز دیگری درست است. وظیفه شما این است که همه چیزهایی را که می خوانید روشن کنید تا مطمئن شوید به معامله ای که نمی خواستید نرسیدید.

 

اگر آرزوی داشتن یک خانه تعطیلات را داشته اید، اکنون زمان خرید است. قیمت خانه در مقاصد تعطیلات محبوب مانند فلوریدا، لاس وگاس و کالیفرنیا به شدت کاهش یافته است و نرخ بهره نیز به همین ترتیب است. مطمئناً مخاطره آمیز به نظر می رسد، اما همانطور که گفته می شود، برای کسب درآمد باید پول خرج کنید. و شما به راحتی می توانید خانه دوم خود را در حالی که از آن استفاده نمی کنید اجاره دهید. مطمئناً بازار خریدار است.

 

هنگامی که به دنبال خانه رویایی خود هستید، موارد ضروری خود را همراه با برخی از ضروریات عمومی که ممکن است خریدار معمولی داشته باشد، در نظر داشته باشید. این به شما کمک می کند خانه ای بخرید که ممکن است در آینده فروش آن را آسان تر کند. برای مثال، ممکن است با زندگی در کنار یک خیابان شلوغ خوب باشید، اما خریدار آینده ممکن است خیر. این می‌تواند ماه‌های بیشتری به فروش شما اضافه کند، زمانی که زمان آن است که به خانه دیگری بروید.

 

با فروشنده هماهنگ کنید تا یک بازرس حرفه ای از خانه بازدید کند تا واقعاً همه چیز را به طور کامل بررسی کند. برای ملاقات با بازرس خود در خانه برنامه ریزی کنید تا بتوانید در تمام مراحل او را همراهی کنید. این به شما کمک می کند تا نتایجی را که در گزارش آمده است بهتر درک کنید.

 

خرید خانه؟ به وام مسکن نیاز دارید؟ بسیاری از وام دهندگان از شما می خواهند که یک حساب امانی در بانک یا موسسه وام دهی ایجاد کنید. این حساب پول پرداخت ماهانه وام مسکن شما را که قرار است برای پرداخت مالیات بر دارایی خانه شما استفاده شود، نگه می دارد. این راهی است که وام دهنده مطمئن باشد که خانه در حراج به دلیل مالیات پرداخت نشده گم نمی شود!

 

نقل مکان به خانه ای که به تازگی خریداری کرده اید می تواند هم هیجان انگیز و هم بسیار استرس زا باشد. با برنامه ریزی از قبل مقداری از استرس را از بین ببرید. برای تخلیه برخی از چیزهایی که در خانه جدید خود نیاز ندارید یا نمی خواهید، یک گاراژ فروش برگزار کنید تا کمتر جابجا شوید. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و در عین حال مقداری پول اضافی برای شما به ارمغان می آورد.

 

برای صرفه جویی در هزینه هنگام خرید ملک، باید یک پیمانکار که خانه ها را بازسازی می کند همراه داشته باشید تا به انتخاب نهایی نگاه کند. یک بازرس معمولی خانه برای یافتن مشکلات وجود دارد، اما یک پیمانکار همچنین می‌تواند به شما ایده بسیار بهتری درباره اینکه چقدر زمان و هزینه لازم است تا به نتایجی که می‌خواهید برسید، قبل از اینکه به خانه متعهد شوید، ارائه دهد.

 برای مشاهده بهترین مشاور املاک های تهران روی لینک کلیک کنید و به سایت برتر تهران بروید.

خریداران یا یک بازرس استخدام شده باید سیستم برق و لوله کشی خانه را به طور کامل بررسی کنند. یک سیستم بازسازی‌شده و به‌روز می‌تواند ارزش خانه را افزایش دهد، اما یک سیستم منسوخ و نه به آن کد می‌تواند به یک کابوس مالی تبدیل شود. هنگامی که خریداران تصمیم به خرید خانه ای می گیرند که نیاز به تعمیرات لوله کشی یا برق گسترده دارد، باید مطمئن شوند که بودجه کافی برای ارتقاء دارند یا باید قیمت کمتری برای ملک ارائه دهند.

 

خریدارانی که از عجله مداوم، زندگی شبانه و سرگرمی لذت می برند، باید ملکی را در یک منطقه شهری بزرگتر خریداری کنند. به این ترتیب آنها می توانند به رستوران ها، سرگرمی ها و زندگی شبانه ای که از آن لذت می برند، نزدیک شوند. این تصمیم قطعاً با فداکاری همراه خواهد بود زیرا در شهرهای بزرگ، املاک به طور قابل توجهی کوچکتر هستند و قیمت املاک و مستغلات به طور سرسام آوری افزایش می یابد.

 

اگر نیاز به خرید سریع خانه دارید، حتما یک طرح پشتیبان داشته باشید. وقتی به دنبال خرید ملک هستید، چیزهای زیادی ممکن است اتفاق بیفتد. یکی از مسائل رایج این است که بازرسی خانه می تواند مشکل مهمی را که شما برای مقابله با آن مجهز نیستید، کشف کند. به جای شروع دوباره از ابتدا، ویژگی دیگری را از قبل در ذهن داشته باشید.

 املاک

هنگامی که به دنبال خرید خانه جدید خود هستید به آشپزخانه توجه ویژه ای داشته باشید. آشپزخانه معمولا مرکز فعالیت خانواده است، بنابراین این اتاق یکی از مهم ترین اتاق ها در خانه است. آشپزخانه های بزرگ و لوازم مدرن نیز مطلوب هستند. رسیدن به حیاط پشتی از آشپزخانه شما باید آسان باشد، این برای مواقعی که ممکن است در حال کباب کردن یا مهمانی های بیرون از منزل هستید مهم است.

 

حتما به چند خانه نگاه کنید. تعداد زیادی خانه باز وجود دارد و باید سعی کنید از آنها استفاده کنید. اگر قرار است در حراجی شرکت کنید، چندین گزینه برای انتخاب داشته باشید، نه فقط یک گزینه. حتما اطلاعات دقیق در مورد خانه ها همراه با عکس هر کدام به همراه داشته باشید تا آنها را اشتباه نگیرید.

 

قبل از رفتن به یک مسکن برای شروع شکار خانه، بهترین کار این است که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. پس از آن به جای اتلاف وقت خود و مشاوران املاک، با تهیه فهرست آرزوهای خود از قبل، به دنبال آن خواهید بود. به این فکر کنید که به دنبال چند اتاق خواب، حمام و چه فوت مربعی هستید.

 

برای شما لزوماً غیرممکن نیست که بر همه چالش‌های ناشی از بحران اقتصادی غلبه کنید و در واقع به یک معامله خوب املاک و مستغلات برسید. ممکن است اتفاق بیفتد. به همین دلیل است که باید از اطلاعاتی که اخیراً در اینجا یاد گرفتید استفاده کنید - می تواند به شما کمک کند، درست همانطور که به بسیاری دیگر کمک کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.